Besök från andra sidan jordklotet

Jag har inte bloggat på flera dagar och jag vet inte vad det är som gör det så svårt!
Jag var ledig igår i alla fall. Jag och min brorsa åkte ut till mormor, städade hennes hus, klippte gräset och sedan åt vi lunch tillsammans med henne.

Idag har vi träffat farmor. Vi gick en promenad i Djursholm där hon för tillfället bor.
Hon kommer ju hit enda från Argentina så det är inte ofta vi träffar henne.
Jag fick en tröja med en bid på mig för många, många år sedan där jag leder en häst, Domino, i min vita klänning på gården i Argentina. Jag fick även en tröja i förrgår som det står Argentina på.




Kommentarer
Postat av: Maryam

Det låter härligt :)

2009-08-22 @ 19:00:07
URL: http://maryamg.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback