Att sova på saken kan vara lösningen?

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon har jag planerat småsaker hela dagen. Allt från att läsa i en bok till att få inspiration till mitt rum. Men antagligen ska mamma och jag hitta på något tillsammans. Men än har vi ingen superidé. Vi måste sova på saken!

Imorgon är sista sommarlovsdagen och den måste man ju ta vara på så mycket man kan!
Men nu ska jag ta bort mitt stora överkast och krypa ner i en nybäddad, stor och härlig säng! Mysigt!

Sov gott!
Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback