SOMMAR NU!

Hur mycket kan man längta till ett lov?
Jag har bara 20 skoldagar kvar. Exkl. sportdagar m.m. Visst är det lite! Om man tänker på att det känndes som om det just var sportlov tycker jag att det är lite men om jag tänker på allt i skolan som måste göras så är det långt kvar och mycket att få ihop. Till exempel ett matteprov, NO-"utställning", svenskaprojekt och det är ett tacktal jag ska redovisa inför klassen och slutligen ett SO-prov. Yes! Sedan sommarlov! Moha! Va härligt det blir men bara inte svinsmittan anfaller. Då blir sommaren bara kaos!

Bild: Sofies blogg.
Titta dessa übercoola solglasögon!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback