tisdag 28 april

Godagens!
Softish skoldag idag! Det var dock mycket viktiga lektioner efter lunch. Tur att jag var så pass frisk att jag klarade att ta mig dit!


Eh.... jaha?

Svininfluensan. Usch! Det skrämmer mig! Min kompis Juice kom på att det är ju bättre att få den först om det inte finns vaccin till alla. Men om den inte ens kommer till Sverige då? Nej, då är det nog lite onödigt att "bjuda" hit den! Istället får vi göra allt vi kan för att den inte ska komma hit till vårt lilla avlånga land!
Nåja, lite bilder från idag istället!


Finns det något bättre än glass?  Och daimen slår alla!


Jag vet inte, mamma fick någon knäpp... 190 tesmaker? Kanske var det extrapris. Tur att vi dricker som hästar när det gäller te!

Love,
Salta

Kommentarer
Postat av: Juice

Du har fel, daim slår inte Ben and Jerry´s! Men den kommer nog efter! hehe, du kanske behöver te när jag & anna kommer hem till dej och dricker upp det! :) <3

2009-04-28 @ 18:40:37
URL: http://jossans.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback