Stress

I morse när jag vaknade klädde jag på mig, sminkade mig, packade väskan och åt frukost. Jag smsade en kompis och  hon sa att hon inte kom till skolan idag. Hon var sjuk och skulle vara hemma. Helt plötsligt slog det mig att jag kanske också skulle vara hemma. Jag var så inställd på att gå till skolan och klara av dagen att jag inte hade en tanke på att stanna hemma. Det är ju faktiskt inte bara för min skull jag är hemma. Jag smittar andra om jag går till skolan. Att jag hade gått till skolan om inte min kompis varit hemma hade berot på att jag är så stressad. Om man kan kalla det för stress. Man måste nog stanna upp ibland och tänka och känna efter hur man egentligen mår och vad som är bäst för att man ska bli frisk! Tur att jag smsade henne, annars hade det blivit en förfärligt jobbig dag i skolan! Något som inte skulle göra mig friskare!



Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Anna

Tacka mej! =P<3

2009-04-27 @ 15:38:16
URL: http://mandrem.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback