Sommar

Vad ska ni göra i sommar?
Jag har bara Gothia Cup planerad och det är en vecka mitt i juli. Inte den bästa tiden på lovet men vad gör man inte. Det är ju Europas största ungdomscup och lag från USA, Brasilien osv. kommer dit. Hur kul blir inte det?!
Idag har jag inte gjort mycket! Solat, ätit glass, pluggat, åkt wave board och bara gått runt i huset. Imorgon drar veckan igång och det är fullt ös i tre dagar sedan ska jag jobba på torsdagen. Har dock inte bestämt ännu men jag får finna något imorgon.
Nu ska jag ta en koppp te. Moah. So delicious!

Kramar på er!
~Salta~

Kommentarer
Postat av: big marmor

hjälper du mig kanske på torsdag????

2009-04-26 @ 19:59:26
Postat av: big marmor

hjälper du mig kanske på torsdag????

2009-04-26 @ 20:00:33
Postat av: anna

Jag ska va med dej en massa i sommar!!<33

2009-04-26 @ 20:12:16
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: Juice

Jag ska också va med dej, och vi ska äta så mycket glass att vi blir lika tjocka som grisar! Och sola & bada, hela sommarn ! <3

2009-04-26 @ 20:20:56
URL: http://jossans.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback