Glad påsk!

Hejsan!
Jag måste börja med att kommentera vilken fin påsk det blev! Solen strålar och det är bara underbart!
Jag har ju varit i Björnrike på skidsemester men sammanlagt åkte jag fyra-fem åk. Ja, jag är nöjd med det faktiskt! Det är inte min grej just nu att åka skidor! Jag kanske upptäcker att det roliga igen om några år.  Igår var det superbra väder och solen fräste på brännan så nu är der bara att fortsätta sola i vårsolen.
Idag har jag varit ute och sprungit och nu har jag precis gjort en hårinpackning, ansiktsmask och filat fötterna med mera. Härligt att ta hand om sig själv ibland!
Jag väntar på Anna som är på väg hem från Ramenberget och hon ska sova här. Imorgon ska vi ha picknick med några andra tjejer från klassen. Mysigt va?
Nu ska jag ut i vårsolen!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback