Fotboll

Vilken match!
Barcelona - Chelsea. Riktig fart hela tiden. En avsvimmad och en med plötslig knäskada. Men... det är smällar man får ta! Själv höll jag på Barca.
Messi!! Vilken spelare! Bäst överallt på planen hela tiden!
Snyggast var Barcelonas målvakt och tränare. Alltså två olika. Det var inte en kille som var både målvakt och tränare. Nej, det skulle blivit lite körigt!
Matchen slutade 0-0 men Barca var värda segern!

Ja, ibland kan fotbollsadrenalinet verkligen förvrida folks ansiktsuttryck och det är lätt att likna dem vid seriefigurer!

Visst är de lika?

Nu ska jag sova. Har sovmorgon till halv åtta. =D
God natt!
Salta


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback