April April

Hallå!
Efter skolan åkte jag hem till en kompis. Mycket trevligt!
När vi åt mellanmål satt jag och bläddrade i tidningen NyTeknik och läste dagens bästa aprilskämt! Det handlade om att kunna få 3D på platt-TVn i vardagsrummet. Man ska ta en persienn och fästa den på TVns vänstra sida och dra den mot den högra, fästa den på några puknter och sedan skulle man reglera läget med reglerstången tills det blev bra där du satt. Så rolig idé! Dock tror jag inte att det kommer vara lika många som prövade att sätta en nylonstrumpa över skärmen som provar dettta. Men kul låter det!


Bild: NyTeknik.se - Artikeln om du klickar på länken.

Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: lia

haha lite aprill aprill va?

2009-04-01 @ 21:10:32
Postat av: karin

haha.. tack (H)

vad menar du med länka mig och länka dig?

Puss<3

2009-04-02 @ 17:29:30
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/
Postat av: karin

nu fattar jag vad du menar, japp jag länkar dig :)

Puss<3

2009-04-02 @ 17:41:18
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback