22 april 2009

Hej underbara människor!
Hur har er dag varit?

Min dag har varit bra! Skolan kändes inte farligt jobbig men det kommer en tid nu innan avslutningen då alla uppsamlingsprov ska skrivas och betyg ska sättas osv. Nästa torsdag ska jag jobba ihop minst 150 kronor och sedan ska min skola skänka det eleverna tjänat till vår systerskola i Sydafrika. Förra året skickades två elever som representanter med en check på 70 000 kr som de spenderade på en minibuss att hämta barnen till skolan med. Vissa elever har inga skor och kanske behöver gå flera mil för att komma till skolan. Då känns det bra att få hjälpa till och att pengarna säkerligen kommer framm rakt i händerna på dem!

Jag hade träning idag och det gick galant! Visst är det härligt att träna när man känner att allt bara flyter och det känns skönt!
En rolig sak, eller ska jag säga klantig(?), jag måste berätta att jag glömde min mobil på bussen i tisdags. Jag har ringt och spärrat abonnemanget men idag har jag i alla fall "fått tag på mobilen". Jag ska hämta den imorgon. Jippie!
bb_sony-ericsson-s500.jpg image by jinxyarun
Jag har en sånhär mobil. =)

Kram på er!
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback