090414

Hejsan!
Hoppas att ni sovit gott!
Jag sitter här nu och tvättmaskinen skakar och låter så att hela huset vibrerar. Irriterande!!!
Jag har spillt te i tangentbordet så att jag ska lägga det upp och ner när jag skrivit klart det här inlägget.
Idag är det skola igen och första lektionen är gympa. Efter lunch är det engelska och då är alla jättetrötta pga. gympan men det är bara att keep up the good work för två lektioner till. Jippi!
Nu ska jag.... hm.... jag har mycket tid över så jag tittar väl på TV då. =D

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback