090413

Hejsan!
Idag har jag haft picknick med några kompisar i Rålambshovsparken. Det var väldans trevligt som jag gärna gör om!
Jag har varit ute och sprungit ikväll. Mina fötter är ovana och gör ont eftersom jag varit borta från all träning i två och en halv vecka snart men det kändes redan bättre än det gjorde igår. Imorgon kväll är det kostföreläsning med fotbollslaget. Det är alltid bra men vi hade det med mitt förra lag så det känns mer lockande att spela fotboll nu!
Min påsk har i alla fall varit jätterolig! Hur har er varit?

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback