Jag är människa

Hej!
Idag har varit en ganska vanlig dag.
Jag hade där emot ett möte med rektorn precis efter skolan för att framföra elevrådets ärenden. Till min förskräckelse kom jag på det så sent som på bussen på väg hem. Jag slängde mig av bussen och ringde henne. Som tur var ska prata med henne imorgon.
Först kände jag mig jättedum. Men jag är en tjej i årskurs nio som har ganska mycket som snurra i huvudet och som frivilligt engagerar mig i elevrådet. Jag är bara en människa och sådant händer faktiskt! Att man glömmer.
Ingen är perfekt, som tur är!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är jättebra att du är så engagerad i skolan, det kommer du komma långt med i framtiden!!!!!! <3 <3

2010-10-20 @ 20:09:04
URL: http://emmaochjulia.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-21 @ 10:16:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback