Svårt att hitta motivationen att välja bort solen

Hejsan!
Jag sitter och skriver på en uppsats om en frikyrka men det går så otroligt trögt att jag hellre skriver ett inlägg här på bloggen.
Hela dagen har gått åt att börja skriva. Det är inte lätt att sätta sig vid datorn när solen stålar ute och man känner att det snart är sommarlov. Faktiskt är det exakt fyra veckor till lovet var av ungefär en av de veckorna går bort på grund av lediga dagar etc. Det är bara att fortsätta kämpa så går tiden en aning fortare frammåt då man kan pricka av måsten i form av skolarbete. Härligt!

Back to work,
Kramar


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback