En handbok för tankspridda, tack!

Ibland blir jag så obeskrivligt trött på mig själv. Tankspridd som vi alla någon gång kan vara lägger jag ifrån mig mycket viktiga papper som jag nu inte kan komma ihåg var jag lagt. Antagligen är de där jag tror att de är och där de bör vara men om oturen vill mig illa är de inte där. Jag hoppas dock att jag kan lita på att jag gjort rätt och att jag kan sova gott i natt i alla fall. Att sova är nämligen precis det jag behöver i natt.
Imorgon (samt onsdag, torsdag och fredag) är det konsert i skolan som hålls för att informera elever på skolan om tragedin på Haiti. Det är den första konseten som jag ska delta i, någonsin. Mitt jobb är att vara konferencier vilket jag tror passar mig i detta fall. 
Håll tummarna för mig, både för att jag hittar papperna och för att det går vägen på konserten!

Kram
Att koppla av med yoga är vad jag ska gör om en timme. Innan det blir det lite läxläsning.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Skrivaren ??

Älskar dig <33

2010-02-15 @ 20:18:38
URL: http://josefaines.blogg.se/
Postat av: Anna

Pappret ligger på ett otroligt bra ställe! Och när du hittar det, vilket du snart gör, kommer du bli väldigt irreterad på dej själv för att du inte tänkte på att det kunde ligga där tidigare. Nu kanske det låter som att jag har erfarenhet av detta men det har jag verkligen inte!! :P

2010-02-15 @ 20:38:07
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: bigmarmor

Hej. Det gick ju bra idag också. Duktig!!!

Kul att det finns yngre med teflonhjärnor också. Kram

2010-02-16 @ 15:20:16
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback