Plugga, träna, äta, sova

Uj, uj, uj!
Plugg större delen av kvällen, vilken till sin del inte räckte till, och sedan några tjänster till elevrådet etc. Mycket att göra men det som glädjer mig är att veckan snart är slut. Snart får jag pusta ut och bara njuta.
Det känns som om hela kroppen håller andan just nu. Hoppas jag kan hålla den fram till lovet. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Lite sömn nu är bästa medicin för att orka hålla igång hela dagen imorgon. Och på kvällen imorgon väntar ett härligt body pump pass med laget. Ser fram emot det!

Sov gott!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback