reklam

Jag tittar sällan på tv men datorn jag ofta sitter vid står i tv-rummet och tv:n går ganska varm här hemma.
Jag bokstavligen hatar att titta! Det är så tråkigt! Jag tittar gärna på film men att titta på olika tv-serier eller överhuvudtaget på kanal 6 är så tråkigt. De har så otroligt dåliga program! Visst, Simpons kan vara humor ibland och att titta på fotbollsmatcher är otroligt viktigt men annars går tv bort! Det intresserar mig verkligen inte!
Jag bestämmer mig för att titta på ett program som verkar roligt men det är ju bara reklam, reklam och åter reklam! Jag kan knappt följa ett helt program innan jag tröttnar. Jag är faktiskt glad att jag inte tycker att det är kul! Känner inget som helst beroende av att se Gossip girl eller Desperate houswifes och det ger mig tid till annat som ändå bara hade gått bort till onödigt tv-tittande.
Tackar vet jag en kopp te och läsa bloggar eller umgås med vänner.

Nej, nu kanske jag ska tända brasan då!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Var köper du din foundation? :)

2009-05-19 @ 22:48:47
URL: http://dennizganevik.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback