Allt eller inget - beslutsångest

Hejsan!
Mycket att plugga. Ska hålla ett tal imorgon i skolan, SOprov på fredag och matte på torsdag men äntligen..... nästa vecka kan jag släppa stressen och allt. Det är dock inte sommarlov än men endast en riktig skoldag, en sportdag och ledig tre dagar. Såå skönt! Kan vara med kompisar och vara ute på kvällen och åh, sä härligt!!
MEN jag ska vara i skolan på lördag. Vi har en marknad (ungefär) där alla klasser säljer något och det händer lite olika things men jag är där första passet, förberedelser 10-11, och sedan får man gå hem om man vill. Bara det lilla gör att vi får vara lediga på måndag! =D Me like!!!


Kan man inte bestäma sig är det allt eller inget!

Ehe.... lite slöseri då det blir lite dryck kvar... men vad gör man om man har beslutsångest?!


Men nu måste jag sova!
Kramar
Salta


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback