090506

Hallåj på er!

Hemma från tränigen och jag fick frågan om jag skulle till Nordpolen men njae..... det spöregnade ju faktiskt innan jag skulle gå! Jag trodde det skulle vara jättekallt! Men kläderna åkte av efter att ganska kort tag. Uppvärmning och det var på tok för varmt med fleec- och regnjacka! Nej, T-shirt och tunna långbyxor var även det snäppet till för varmt! Men skoj var det i alla fall att träna!

I skolan idag frågade jag Karin varför hon skriver " xoxo K." efter varje inlägg. Hehe, jag sa precis som det står och hon bara skrattde åt mig! Haha, jag har inte sett Gossip Girl, har inte kanalen, så jag hade ingen aning om att det betyde något i still med: kiss, hug, kiss, hug.
Hmm.... det är inte lätt att hänga med utanför TV-världen!


Så här står det undertecknat på hennes blogg. =D

Nej, ska duscha nu och sedan väntar ett ton med läxor.... egentligen inte men en del tål att läsas igenom!

Kramar
Salta


Kommentarer
Postat av: anna

du kan få alla avsnitt av mej=P<33

2009-05-06 @ 21:33:34
URL: http://mandrem.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback