Motto

Ja, mitt motto är att man måste tro på sig själv. Du är inte stark nog att klara av saker om du inte tror att du kan göra det.
Igår på träningen märkte jag att så fort jag sa till mig själv att nu måste du skärpa dig och göra detta bra, trodde på mig själv, så gick det mycket lättare!
En kille sa till mig en gång när det gick dåligt för mig under en fotbollsmatch: - Du måste tro på dig själv. Jag vet att du kan!
Som tur var var matchen en skojmatch på ett fotbollsläger och betydde inte så mycket men det han sa till mig kommer jag ALDRIG glömma! Du måste tro på dig själv!

Kommentarer
Postat av: Loppan

Det berodde väll mer på att det var Han som sa det och inte vad Han sa? Notera att jag skrev "Han" med stor bokstav, det betyder väl att han är helig eller nåt? Precis som med Gud..

Löööve u <3

2009-03-13 @ 20:43:58
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback