090329

Hallå!
I morse väcktes jag halv sju. Vi gick upp och sjöng för mamma som fyller år och sedan sov jag ett par timmar till. Jag är fortfarande förkyld. Det är faktiskt jobbigt att vara lite småförklyd! Man sitter på bussen och andra sitter och snuvar men man tänker inte så mycket på det men när man däremot själv är förkyld är det jättejobbigt att åka buss till exempel. Allt blir jobbigare och man kan inte träna, ja.... ni vet! Det är helt klart bättre att vara frisk! Hoppas bara att det går över snart!

Snart ska vi åka in till stan, antar jag, och äta brunch med familjen. Ska bli jättemysigt!
Bloggar senare!

Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Fjälling

Häsla grattis från mej!=) Kanjang och Echinaforce båda smakar bajs men dom hjälper verkligen och dom är från en hälsokostaffär. =)

2009-03-29 @ 13:17:16
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: Fjälling

Häsla grattis från mej!=) Kanjang och Echinaforce båda smakar bajs men dom hjälper verkligen och dom är från en hälsokostaffär. =)

2009-03-29 @ 13:17:29
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: mamma

Halv sju väckte ni faktiskt mig i morse. =)

2009-03-29 @ 19:18:15
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback