Umgås med främlingar

Luften var kall men vattnet relativt varmt! En hoppade i efter en sko med jeans, tjocktröja och en mobil i ena handen och en annan balancerade på bryggkanten. Kameran var framme (inte min dock) och vattenpistolen gick varm! Så kan en kväll vid Kyrksjön se ut!
Med underbart sällskap blir bara att umgås på bryggan trevligt! Tänk om man var tvungen att sitta där själv i den kalla luften utan skratt som värmer.
Det var bara några tjejer som badade. Själv tyckte jag att det var på tok för kallt! Vi rörde oss från bryggan till IP och lirade lite fotboll, pepprade en fotbollstränare med onödiga frågor och kommentarer men han var trevlig och tyckte att det var roligt att vi ville lira lite boll tillsammans och visst är det det!
Myggorna terrade oss med deras små måltider av vårat blod och hur de kan förstöra en kväll alltså! Det är svårt bara att sitta och snacka utan att bli slagen av myggjagare men det är ju bra det att man har små änglar runt sig som vakar över en så att man kan slippa några myggbett i alla fall!
Tack för en underbar kväll tjejer!


Kommentarer
Postat av: Terese

Händer på midsommar?

2009-06-18 @ 11:43:50
URL: http://fantasidif.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback