Den blir inte utskrattad...

" Den blir inte utskrattad
 som först skrattar åt sig själv"

- Veckans ordspråk -

Jag tolkar det som att man måste bjuda på sig själv! Att man ska skratta åt sig själv med gohet för att lindra saker om man gör bort sig! Tänk vad tråkigt om man aldrig skrattade när man gjort fel. Det skulle inte bli särskilt kul! Om man skrattar åt sig själv känner man sig antagligen inte utskrattad. Man skrattar ju faktiskt med vännerna!

Nu måste jag sova!

I Riga. Jag till vänster och kompis till höger!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter klokt :) det måste jag lära mig bättre (att skratta åt mina misstag)

2009-08-02 @ 10:26:41
URL: http://chahina.devote.se
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback