Kusin

Nu är jag hemma från mormor. Hon är barnvakt till min kusin på cirka ett år och hon är så gullig! Mormor har en klocka med en gök som säger koko en gång i haltimmen och varge gång blir hon lika förvånad. Hon är otroligt gullig!! I vanliga fall bor hon på Malta och därför träffar jag henne ytterst sällan. Ja, det är en liten bit men resten av kusinerna, de andra 4 bor i Argentina och det är ju förstås något längre!!

Imorgon var det planerat att åka skidor men det blir framskjutet till antagligen nästa söndag. Skoj enligt mig!!
Nej, nu ska jag gå och kolla var mitt te tog vägen! :)

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback