Jag älskar att träna!

Det var så himla roligt på träningen ikväll!!
Först sprang vi och sedan spelade vi match. Det var sjukt roligt! Mats, en av tränarna "mobbade" mitt lag och den andra tränaren som stod i mål för blått lag, mitt lag.
Jag har precis bytt lag men känner att jag kommit in bra i det nya! Alla tjejer är så snälla och tar emot mig och de andra som började varmt.

Nu ska jag ducha och sedan sova. Imorgon ska jag till Gamla Stan och redovisa om Järntorget tillsammans med Anna.
God natt!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback