090226

Idag har vi varit på ett helt annat område. Det var ganska platt men bra backar och lite folk. Alltså inte så mycket kö!
Solen lyste hela tiden men jag solade inte så mycket eftersom jag brännde mig ganska mycket igår. Min näsa ser ut som en jordgubbe. Snyggt? Nej! Men det blir förhoppningsvis brunt och fint. =P
Vi kanske ska gå på afterski någonstans men man är så trött efter en dag i backen. Jag skulle kunna somna nu bums. Eller inte riktigt faktiskt.... men nästan! Nu måste jag duscha av mig och sedan blir det nog lite, lite, lite läxor. Jag ser inte det som en jättekul grej att gör på sportlovet men det måste göras!
När jag kommer hem, till Sverige, tänkte jag lägga till ett namn efter min farfar. Det kanske låter konstigt men det är faktiskt Maria. Han kommer ju från början från Spanien och där heter också killar Maria. Efter Jesus mamma antar jag?
Lite kul att faktiskt heta Maria efter farfar! Och som tur passar det mina andra namn! =P
Men nu måste jag duscha som sagt!! =)
Bara några bilder


Ser ni pucklarna?? Hemskt!


Här är mina snygga skidor. Ser ni att det är en tjej?


Äslkade Latte Macchiato. Idag såg jag att det även fanns på hotellet till frukost! =D Önskade att ni fick smaka!


Här var en av de få gånger jag solade. Och då passade det att sitta på stavarna men som på bilden har ramlat ner. =(

Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback