När jag hör din röst kissar jag på mig(?)

Nej, ingen shopping inte. Det blev bara boken: När jag hör din röst, andra boken i Twilight-serien.
Vi läste första boken högt i bilen på väg hem från Spanien och nu ska vi läsa nästa högt för varandra framför brasan med en kopp té på de mörka höstkvällar som väntar. Hela familjen. Det ser jag verkligen fram emot! Att bara få koppla av, drömma sig in i boken och glömma all stress även om det bara är en måndagkväll och man har hela veckan framför sig!

Nu har mamma och jag bakat chokladmuffin och snart kommer min kompis hit och ska äta middag. Hon pluggade hemma hos sig medan vi var i stan.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback