Mysig dag i Gamla Stan

Hallåjsan!
I fredags somnade jag halv sex. Jag sov hos anna med i stort sett alla tjejer från klassen. Det var jättemysig och igår, när alla åkt hem, begav vi oss in till stan. Anna och jag. Det var obeskrivligt mysigt! Vi gick först i lite affärer på drottningatan och sedan vandrade vi vidare till Gamla Stan till Café Kladdkakan. Där köpte vi rysligt goda focaccias med kykling och fetaost. De rekommenderas stark!!! Vi köpte också  med oss té och varsin enorm snoddas och satte oss i solen vid slussen. Så mysigt MEN när vi satt där föll ett antal små snöflingor. Är det inte förfärligt?! Nåja, det blev ju inte vinter direkt och vädret idag är oklanderligt bra!


Efter lunchen gick vi över slussen till Söder och tittade i affärer. Väldigt fina, välskötta och inte mycket folk.  
Idag ska jag träna fys med en kompis på mitt smultronställe IP. Vi har bestämmt med varandra att konditionen och musklerna ska bättras på till skolavslutningen. Varför just då är bara för att ha ett mål och det är ett mycket bra måldatum enligt mig! Kanske ska jag åka till denna galning jag senare ska träna med och titta på hennes fotbollsmatch. Hon tror att hon kommer orka både fysen, match och sedan klättring. Haha, good luck hun!



 


Gamla Stans charmiga gator och gränder.


De rysligt goda focaccias.


I den vita lådan låg våra enorma snoddas.


Och solen lyste såklart på oss. =P


Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Virginia

Underbara bilder! Verkar som haft en riktigt trevlig dag :)

2009-04-19 @ 14:28:39
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gamla stan kan vara mycigt :)

2009-04-19 @ 18:21:22
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Sophie

ÅÅh jag har bild på skylten till café kladdkakan, den va så fin... ;)

2009-04-20 @ 16:56:14
URL: http://byfialotta.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback