Tommy Girl

När vi var i Berlin hittade jag en parfym som luktar otroligt gott och fräscht!
Tommy Hilfiger  - Tommy Girl
Den luktar fräscht med en aning vanille vad jag kommer ihåg.
En klasskompis sa att killar föredrar lukter som lukar friskt och fräscht framför tunga dramatiska dofter. Då tror jag den här går hem!! =)
Jag älskar parfymer och man kan absolut inte få för många. Att gå och lukta gott är något många saknar. Hm.... De som luktar svett kanske behöver denna. Ta en turkdusch och allt är bra igen. =P
Nu ska vi ut och äta. På pizzeria men i Italien fungerar väl det. Även om det stavas pizza.
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback