Måndagkväll

Hej allesammans!
Dagen har känts lång. Jag har bakat lakritskolor som vi nu har ätit på tok för många av. Vi var också på IKEA. Det är alltid roligt när man har ideér i huvudet som snurrar omkring. Jag har nämligen funderingar över att ändra om lite i mitt rum. Jag har en mörkbrun vägg som gör rummet ganska mörkt och det tynger ner sinnet lite grann tror jag. Imorgon är det inplanerat en kreativ dag och så snart som möjligt hoppas jag att ni får se mig i målarkläder med målafärg över hela mig. Jag har en  såndär härlig bild i mitt huvud om hur jag klättrar runt på stegen och målar en ursnygg fondvägg och låter kreativiteten flöda och hur jag sedan lägger mig ner på sängen och beundrar hur mysigt rummet blev. Någonting att sträva efter!
Nu ska jag kika på lite inredningsbloggar för att samla inspiration.

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

LYCKA TILLL!!!!!!!!

2010-03-02 @ 17:57:47
Postat av: bigmarmor

Jättegoda blev dom dina cupcakes. Och stora!!!!!

Kram

2010-03-05 @ 16:03:39
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback