Mål 2010

Har ni några mål för 2010? Jag gjorde en lista för ett tag sedan. Några som gäller mig personligen och några gällande mina studier. Några mål är livsstilsmål som ska gälla längre än bara i år, andra kommer jag kunna checka av under årets gång. Men riktlinjer är de allihop.

Personligt;
- Tro på mina idéer,
- stärka min självkänsla och hålla den i god kondition,
- ta extrajobb (√)
- läsa fler böcker
- gå min Egen väg och göra det Jag vill.

Studier och utbildning;
- Gå en kurs inom valfritt område,
- balansera sömn, kost och träning för att orka prestera 100%, varje dag.



Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback