God morgon

God morgon tänkte jag i huvudet men så är ju inte fallet. God natt är det faktiskt vid denna tid.
Jag sitter med läxorna i famnen och när jag tittar på klockan ser det riktigt bra ut. Jag är nämnligen klar med alla uppgifter som ska göra till imorgon. Imorgon ska jag och en kompis stanna efter skolan och plugga det som behövs pluggas på. Skönt att få det gjort då vi har hemstudiedag på fredag. Vi gör den dagen till en ledig dag istället.

Nu blir det läggdags för min del. Första dagen jag faktiskt lägger mig innan 22.00 som är ett av mina mål detta år.
Kramar

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback