Fotografías

Min häst Enil är den finaste häst jag vet! Jag saknar henne.



Frank och Cordi.


Syskon


Hundvalpen Rassel


Jag, Josefine, Filip (bror) och Anna på väg till mangan på gården.


Anna och jag var på dico.


Aica.


Vi visade tjejerna området La Boca. Alla hus är målade i olika färger. Området var fattigt och därför gick invånarna till hamnen och fick färgen, som är väldigt tålig och bra,  som var kvar efter att de målat båtarna. Där av de många blandade färgerna.


Och en avslutande bild på min kalv Sugus, en liten kviga, som är mycket saknad.

Jag har, för en stund sedan, kommit hem efter jobbet på cafét. Jag har hjälp dem i två dagar då en av dem ligger sjuk. Jobbigt! Det har i alla falla varit väldigt roligt.

Nu är det middagasdags.
Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback