Avkoppling

Läxan till imorgon gjord, middagen äten, ingen träning idag och surfat har jag gjort länge vid det här laget, då återstår fri tid att koppla av helt och hållet till 100%. Duscha, titta på film, drömma och filosofera är vad resten av kvällen ska spenderas åt.


Bilden lånad från: http://creativityinlife.files.wordpress.com/2008/12/avalon-spa.jpg
Något i denna stil hade jag tänkt mig. Dock utan pedantiskt vikta handdukar, rosor, pinnar, naturkvistar, champange och badkar eftersom vi inte har något. Men ljus i duschen går alltid att fixa. Alltid något!

Kramar


Kommentarer
Postat av: bigmarmor

Hej. Vad roligt att du börjat blogga lite

igen. Champagne är det väl inte så mycket fel på???

Kul att du jobbar där igen. Kommer nog dit ngn dag

och köper en sån där god "rullekaka". Good luck.

Löööv ya.

2010-01-23 @ 23:37:19
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback