God mrgoon!

God mrgoon!
Iadg täktne jag vsia er en htfäig gerj som jag lstäe på mjlökpekatet iågr. Det splear nmäiglen ignen rlol i vkilen odnring bkosvtäevrna står i. Riolgt, elrlr hur?

Det har att göra med att vi inte läser varje bokstav i orden. Det viktiga är att första och sista bokstaven är de bokstäver som det brukar vara när ordet är i normal ordning.
Jag tycker sådana saker är så intressanta men samtidigt smått läskiga. Och då menar jag saker då man lurar hjärnan.

Nu är det fukostdags igen!
Ta hand om er


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback