Facebook

Jag gillar verkligen facebook. Men vad har det egentligen för mening? Ingen... Man blir bara kompis och delar bilder med människor. Egentligen är det rätt patetiskt till exempel när det står: Kalle Svensson och Lisa Larsson är nu vänner eller Lisa Larsson har precis tagit "Vem är hetast-testet".
Men det är samtidigt väldigt roligt som till exempel nu när jag har hittat en tjej från ett lag i USA som vi mötte i Gothia Cup i Göteborg i somras. Det är häftigt att man kan hålla kontakten med kompisar på andra sidan jorden. Eller föresten andra sidan av området. Det kan ju också vara lite krångligt ibland! Alltså gillar jag facebook, även om det är rätt patetiskt!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback