Prov på 60 sidor politik

Hej bloggen!
Jag känner mig både lungn och stressad. Jag har pluggat på drygt 60 sidor SO i två dagar nu. Det borde räcka för att kunna nå de högre betygen. Det som stressar mig är att jag inte är riktigt klar än. Har ca 15 sidor kvar att plugga in och sedan ska jag läsa igenom det en gång till. Det tar sin tid!
Men som tur är tycker jag att det är ett intressant ämne, politik och hur Sverige styrs etcetera, vilket underlättar allting yttligare!

Nu måste jag tyvärr fortsätta. Även om det tar emot att göra det!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

kommenterar kommenterar kommenterar!!!!

då måste du blogga blogga blogga :D <3

2009-10-14 @ 19:24:48
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback