Dagens Nyheters nutidsorientering

Oj, oj. Jag kollade svaren på Dagens Nyheters nutidsorientering som många skolor, årskurs 7-9, gjorde runt om i Sverige idag.
Mitt resultat: inte så bra i tävlingssyfte. Det var många frågor jag missat något ord eller skrev fel på en bokstav. Men om man bortser från resultatet i tävlingen är jag ganska nöjd själv med att jag visste större delen av frågorna, även om jag missade med en bokstav eller liknande. Det är bara det psykiska att jag faktiskt inte var helt lost om vad som händer i världen just nu.
Det var en rolig tävling i alla fall. Om du vill göra testet så kan du göra det här.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback