This is it, this is the end!

Hej på er!
Idag är det första november och jag tycker att det känns helt sjukt! Jag tror vi glömde september månad! Jag kommer i alla fall inte ihåg att jag skrivit att det var september som datum. Nåja, det är bara att gilla läget!

Idag ska jag i alla fall se This is it med familjen och en kompis till oss. Jag skulle sett den i onsdags men då befann vi oss i Bryssel så det gick inte. Vi hade jättetrevligt i Belgien och jag är glad att vi åkte.
Imorgon är lovet slut så idag ska jag njuta av de sista lediga timmarna med lite plugg! ;)
Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback