Skogsmulledag

Ja, en dag i skogen tar på krafterna!
Vi gick en bra bit men slutdestinatonen var mödan värd! Platsen i sig var inte så speciell utan mer det vi gjorde.
Det fanns en färdig eldstad som vi gjorde upp en brasa. Solen sken och det var så härligt! Vi grillade hamburgare och umgicks och senare blev det bullar och kaffe eller te om man gillar det mer. =D Mysigt, eller hur?!

Ehe.... såg att den inte var skarp ändå....


Detta blev vår utsik. Inte illa va?


Jag.


Eldstaden.


Granar och blå himmel hela vägen.


Ja..... trädet talar för sig själv!




Leden markerat i blått.

 
Bruno.


Hamburgarna.

Ja, det var min dag i skogen det!

Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback