Sov gott!

Uuuhm.... nu är klockan mycket IGEN! Alltid ska tiden gå så fort på kvällen... märkligt! Det är nog bara jag som är ganska ineffektiv på kvällen för att jag inte orkar gå och lägga mig! Det är ju så mycket man ska göra innan man äntligen får lägga sig i mjuka sängen. Men nu har jag smort in mig med alla olika sorters krämer och jag har även druckit ett glas saft! Jag blev så himla sugen på det och då gjorde jag ett också! =D


Smörjet klart.... bara tänderna som ska borstas!


God natt och sov gott!
Salta


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback