Ögonfransönskningar

När jag var liten tog mamma mina ögonfransar som jag tappat och la dem på fingret så jag fick blåsa. Medan jag blåste önskade jag mig något. Även idag gör jag det. Det är en grej som sitter i ända sedan barnsben och det betyder fortfarande mycket. Ja, även om det är ganska töntigt är det rätt härligt att få önska sig något och det är ingen som vet vad jag önskar mig för det säger jag så klart inte! Det är ungefär som att se ett stjärnfall men jag önskar inte när jag ser stjärnan. Jag håller mig till mina ögonfransar! Är det någon av er som gör så?

Kommentarer
Postat av: JOSEFINEPERSSON

Jag gör också så, har alltid gjort så och kommer alltid att göra så!! Kan inte låta bli :) <3

2009-05-29 @ 14:25:54
URL: http://josefinepp.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback