bad i "Liksjön"

¡Buenas noches!
Efter träningen, en väldigt varm sådan(!), träffade jag P, Lia och Sophie. Som ni i förra inlägget såg var jag vid Kyrksjön och de badade men nej, jag avstod! Om jag i sommar känner att hettan tar kol på mig och jag redan känner mig ofräsch kanske att jag kan ta mig ett bad! Haha. Nej, den känns inte så värst fräsch kan jag säga! Men mysigt är det! Varm och skönt, ca 20 grader nu.
Hemma hos Lia gjorde vi efterrätt och skvallrade om mycket hela kvällen! Hur underbart är inte det?

Sminket var inte det snyggaste efter ett bad i "Liksjön"!


P


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback