Kvällen innan

Varje kväll innan jag ska sova ställer jag mig vid mitt skrivbord och funderar på morgondagen. Jag tar fram en ny sida i mitt nerkladdade gammla block och skriver ner vad jag ska ta med mig, vad jag ska ha på mig, vad jag ska göra morgonen/dagen efter. Att jag gör detta varje kväll gör att jag kan sova djupare och somna snabbare. Då blir det en del mindre att tänka på innan jag ska sova. Det gör mig lugnare och jag slipper ligga och tänka på att jag måste komma ihåg det och det och kanske det men om jag glömmer det kommer det bli jobbigt och så håller jag på sådär, ni vet!
Ett hett tips från mig om man lider av tankspridd sömn!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback