Jelly belly

Hejsan!
Aldrig kommer något bli lika underbart som löpning! Även i regn är det avkopplande!

På lördag åker en kompis till New York och jag har beställt Jelly Belly. Jag är så sugen på det att jag är på väg att dö nu!
Det är mjuka godisbönor i mer än 50 olika smaker. Till exempel mango, toasted marshmallow, piña colada, bubble gum, peanut batter och peach. Är det inte coolt?

Gooosh vad goda de är! Om man kombinerar olika blir smakerna till exempel banana split, blåbärsmuffins eller bär smoothie. Häftigt va?

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: om du är helt nybörjare och ska ta en kurs är det lika bra att du gör det i sverige! Billigare och smidigare o så. Det är först när man i alla fall har testat några gånger som man kan känna skillnad på sverige och utomlands :)

2009-05-28 @ 21:59:54
URL: http://enmammut.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback