fredag-lördag

Hallåj!
Idag har jag varit i skolan. =D Inga lektioner såklart men en himla kul "marknad". Spring fair. =P
Min klass sålde smoothies och det gick skit bra! En riktig smoothie-dag till väder!

Smoothies som var riktigt goda!


NO-projekt som vi gjort till idag. Science fair...


Friday night
Igår blev middagen på Mc'Donalds på Hötorget med några kompisar. Vi skulle gå på Rix FM-festivalen men där var vi endast fem minuter. Inte så värst kul!
Väl på Hötorget satte vi oss på trappan till Konserthuset. Även mat från "Måsen" kan vara god tillsammans med riktigt glada och roliga vänner!



Ikväll är det Melodifestivalen och det ska jag kolla på eftersom jag inte sett de i Sverige. Men jag vet ju vad Sverige ska bidra med och det är 50/50... Kan gå bra, jag gå åt skogen! Vilka ska se?

Kram
Salta

Kommentarer
Postat av: big marmor

Det kan du fethajja att jag ska se. Jag tycker Sveriges bidrag är ursnyggt, men men men vi får se.

Ät inte för mycket godis. Det ska jag göra!!!

PS smoothien var jättegod.

2009-05-16 @ 18:57:25
Postat av: Bubba

Jag ska också äta godis och kolla. Och jag ska

kompisrösta på något nordiskt grannland.

Vilket det blir får jag se.

2009-05-16 @ 19:05:06
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback