Daim

Hej bloggen!
Idag är det torsdag, eller hur? Det kommer antagligen kännas som fredag eller måndag för mig hela dagen idag därför att det för mig definitivt inte känns som tosrdag åt något håll!
Igår var det så kallad Year level day i skolan. I förrgår var det som sagt simning i Sydpoolen och igår var det lekar i skolan. Roliga lekar faktiskt! Efter städning fick vi en present av läraren. Varsinn Daim av en ny sommarsmak. Otroligt god med citron- och apelsinsmak. Av frukterna blev smaken vädligt fräsch även med chokladsmak! Den kan rekommenderas i sommar!



Mikaela

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback