Burn after reading...

Såg Burn after reading nu med familjen och det var mej allt en konstig film! Alla var otrogna och alla spionerade på någon, en dog och ja, en ända röra men den var rolig ibland!

Imorgon börjar en ny vecka. Sista veckan med 5 riktiga skoldagar och terminens sista prov och inlämningar. Det är antagligen bara värdelösa läxor som ska göras sedan. Jag kommer få tid över till annat. Träning, nöje osv. Tänkte sätta mig in mer inom politik mer under sommaren. Hitta mitt parti eftersom jag inte alls är insatt nu.... ehe, om jag nu lyckas få arslet ur vagnen och gör det vill säga.
  



Nej, sova, sova är det jag vill just nu! Mycket denna vecka kan jag säga!

Kram och sov gott!
Salta

Kommentarer
Postat av: Bubba

Du kan ju starta ett eget parti!!

Det kan ju t ex vara Träningspartiet där

du driver frågan att alla borde ha rätt till en egen konstgräsplan ;)

Puss.

2009-05-11 @ 08:36:18
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback