anna-panna-stekte-fläsk (?)

God morgon!
Idag är solen på semester. =(
Gårdagens söndagkväll var mycket mysig! Anna och Mattias här och för ovanlighetens skull var vi med mina syskon vilket gick oerhört bra! Vi gjorde upp en liten eld i trädgården och grillade marsmallows. Vi släckte elden vid tolv och somnade vid ungefär halv två.
Idag bär det av mot city. Lite shopping på en måndag är aldrig fel! (ledig för i lördags)  Det finns ju så otroligt mycket fint i affärerna nu! Man blir helt salig! Och ikväll funderar jag på att hoppaöver träningen för att äta middag med mormor, pappa och syskonen.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback