17:16

Hallåj!
Uääk. Ätit glass med smak av vanilj och krossad choklad i och när jag tog en klunk av mitt te smakade det cigarett. Uuuh. Inte gott!
Nåja, om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inte fått mycket gjort på pluggfronten! Jag har varit i Vällingby centrum och införskaffat ett antal nya krämer som alla tog slut på samma gång igår. Utan dem blir min hud katastrofalt ful och då är det värt pengarna det kostar för att jag idag till exempel ska kunna gå osminkad och ändå känna mig vacker!

Imorse var jag ute med hunden och sedan stack jag ut själv på en löprunda. Det går nämligen inte att ha med honom! Jag känner nu att jag vill ut igen men det går ju inte! Jag tror jag blivit träningberoende.
Jag har tränat varje dag i drygt en vecka och det är så underbart! Tur också att vädret har varit okej!

Satt och räknade dagarna i min kalender och sammanlagt är det 15 riktiga skoldagar kvar till skolavslutningen.... ungefär. Antagligen några färre ändå. Underbart va?!

Jag ska var barnvakt ikväll och då ska jag passa på att plugga.

Kram
Salta

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback